Kako se navodi na sajtu Direktno, njegov „rukopis“ je sada već prepoznatljiv po negativnim, agresivnim kampanjama, napadačkim javnim nastupima i obraćanjima njegovih političkih klijenata ne samo protiv političkih protivnika, već i protiv organa pravosuđa, „stranaca“, Soroša… Među omiljenim metama su i nezavisni novinari.

U Asafovim kampanjama za Aleksandra Vučića svega ovog ima na pretek i često se ljudi pitaju ima li dalje, može li gore, na šta su sve spremni, dokle? Međutim, cela Srbija je bila skandalizovana najpre 3. novembra, kada se na društvenim mrežama pojavio zloslutni spot protiv lidera najjače opozicione partije Stranke slobode i pravde i bivšeg gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa, koji je istovetan spotu protiv Olivera Ivanovića iz oktobra 2017., podseća ovaj portal.

„Spot protiv Ivanovića je emitovan uoči izbora na Kosovu i Metohiji, a nedugo nakon emitovanja je Ivanović likvidiran sa šest metaka u leđa. Da skandal bude još veći, premijerka Vlade Srbije Ana Brnabić plasirala je na svom ličnom tviter profilu još dva istovetna spota protiv Dragana Đilasa, da bi prošle nedelje bila otkrivena veza između ovih spotova i upravo Asafa Ajsina. Naime, prvi jezivi spot od 3. novembra kojim se direktno poziva na likvidaciju Dragan Đilasa, javno je oglasio i to platio Šuki Šapiro, Asafov saradnik i u kampanji za Edija Ramu. Šapiro je potom lično potvrdio da radi sa klijentima u Srbiji i da upravo ove nedelje dolazi ponovo u Srbiju, da radi šta“, navodi se u tekstu.

Autor teksta dodaje da je pitanje šta će to još morbidnije izaći iz uma i prljavih kampanja Asafa Ajsina.

„Nije dovoljno što je već kontaminirao ceo javni prostor, što je kreator novih načina huškanja ljudi jednih na druge stvaranjem botova, lažnih profila na društvenim mrežama za vređanja političkih protivnika njegovog klijenta Vučića? Nije dovoljno što je rezultat ovog idejnog tvorca botova „Tvrđava“ mržnje (platforma „Castle“), preko koje ceo ovaj sistem hiljada i hiljada botova dobije precizne instrukcije koje objave kreću da napadaju ili hvale, sa uputstvima kakve komentare da pišu, koje tekstove da lajkuju, uz detaljnu evidenciju „učinka“ svakog bota“, navodi autor teksta.

Međutim, to nije samo „kampanja“. Kako se ističe, mržnja i podele u političkim kampanjama i rečniku koji kreira Asaf Ajsin za Aleksandra Vučića otišla je mnogo dalje, nedopustivo dalje, prelivena sa medija i iz Narodne skupštine na ulice, u sve slojeve i odnose u društvu, u ukupnoj političkoj klimi, gde su glavni alati besomučna i neprestana vređanja i napadi na svakog kritičara njegovog klijenta Aleksandra Vučića.

Da li je za ovakav „rat“ specijalizovana izraelska agencija „The War Room“

(https://www.thewrnet.com/the-experts) u kojoj je Ajsin Asaf predstavljen kao politički ekspert?! I pomalo neobično, uz Ivu Isakov iz Novog Sada, ćerku nekadašnjeg ambasadora Srbije u Izraelu Mileta Isakova.

Direktno podseća da je u Rumuniji Asaf Ajsin poznat po političkom savetovanju u kampanji 2016. bivšeg predsednika SDP Livia Dragne, koji je 2019. osuđen na tri godine zatvora zbog zloupotrebe službenog položaja, jer je fiktivno zapošljavao svoje partijske kolege na radna mesta na kojima se godinama nikada nisu pojavljivali.

Čak su i rumunski mediji izveštavali o Asafovim bliskim odnosima sa Vučićem, dugogodišnjim kampanjama koje je za Vučića radio, a posebno o fenomenu botova, mreže lažnih naloga za internet promociju i rat sa „metama“.

Asaf Ajsin je iz škole političkog savetovanja koju je osnovao Tal Silberštajn. Njihov stil je političko konsultovanje praćeno povezivanjem sa resursima. Podsećamo, Tala Silberštajna goni Nacionalna antikorupcijska agencija u slučaju restitucije farme Baneasa, pod opštom je istragom i bio je privođen u Izraelu.

Mediji su izveštavali i o tome da je Ajsin radio u predizbornoj kampanji u Srbiji sa kompanijom „Mažoritas“ („Majoritas“), čiji je osnivač i vlasnik Rumun Lucian Despoiu, osnivač i eJobs-a i agencije za digitalni marketing Kondiment. Tokom 2000-ih, Despoiu je bio uključen u mnoge izborne kampanje.

Iako je Asaf glavni politički strateg Aleksandra Vučića više od 10 godina, građani Srbije, kako navodi Direktno, nikada nisu saznali kako ga i koliko Vučić plaća, zbog čega je Agencija za borbu protiv korupcije pokrenula čak i prekršajni postupak protiv Srpske napredne stranke zbog prikrivanja troškova kampanje 2012. godine.

„Zašto li krije Aleksandar Vučić cenu i usluge čoveka koji je najzaslužniji za njegov medijski, propagandni i gebelsovski rat protiv političkih protivnika? Ne ponosi li se njime, kao i sam Asaf svojim „uspesima“ u kreiranju mržnje i podela u jednoj zemlji kakvu decenijama ne pamtimo?! Građani Srbije plaćaju vlast Aleksandra Vučića gubitkom posla ako ne botuju za režim ili lajkuju opoziciju, rasturenim životima, raseljenim porodicama, tragedijom jednog naroda u 21. veku usred Evrope, dok je Asaf Ajsin za to izvanredno plaćen, osnovano verujemo novcem istih tih unesrećenih građana“, podvlači autor teksta.

Portal Direktno navodi da je ovo prvi put da neko objavljuje u Srbiji Asafovu konsultantsku i finansijsku ponudu, a do koje su došli rumunski mediji. Kako se navodi, iz nje se vidi da ove usluge za Asafov tim iznose najmanje 100.000 evra tokom jednog meseca kampanja. A u Srbiji kod Vučića ih je bilo najmanje 120, odnosno minimum 10 miliona evra je plaćano Vučićevom strategu za širenje mržnje i agresije među građanima i uništavanje političkih protivnika. I sve to po svemu sudeći plaćaju upravo sami građani.