Ni rekordan broj zaraženih i kritična epidemiološka situacija nisu sprečili Beograđane da iskoriste sniženja povodom “crnog petka”. U tržnom centru Ušće uslikani su ogromni redovi.
Apelujemo na građane da ne idu u tržne centre, već da ovog “crnog petka” ipak kupuju onlajn – mi smo napravili vodič za crni petak u kojem možete da pogledate ponude na sajtovima raznih brendova.
“Crni petak” je praksa koja se iz SAD prelila na ceo svet – poslednji petak u novembru prilika je da brendovi ponude povoljne popuste na svoje proizvode.
Godinama unazad gledali smo snimke ogromnih gužvi, čak i fizičkih obračuna kupaca željnih jeftinih stvari, pa to nije izostalo ni ove godine.
Kako javlja naš reporter s lica mesta, u tržnom centru Ušće su veliki redovi pred radnjama u prizemlju – najkrcatije je ubedljivo ispred Zare, ali dosta ljudi čeka i ispred Massimo Duttija, Levisa, Sephore…
Vidi se da građani nose maske, koje su obavezne u ovom objektu, međutim socijalne distance ipak nema.
Situacija sa koronavirusom se u zemlji iz dana u dan pogoršava, saveti su svakako da se veća okupljanja u zatvorenom prostoru izbegavaju, ali “crni petak” je ipak pobedio sve strahove građana. Onlajn kupovina, koju mnogi brendovi nude, takođe je jedna od bezbednijih opcija – ali ipak je nisu omogućile sve kompanije. Među njima Sephora, koja i dalje nema tu opciju, a ispred koje vidimo najveći red.
Slično je bilo i ispred Zare u Knez Mihailovoj.
Komentari